I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, Disember 17

Tv1 Vs Tv2

Sape tgok tv1 angkat tangan. Mesti x de kan. semua tgok Malaysia vs vietnaM.huhu~ Tahniah Malaysia sebab menang tp ada yang kecundang dalam kegembiraan. Mesti yang ramai terlepas sembahyang x pun kelewatan. Haish~ Awal tahun pun dah x de harapan. InsyaALLAH kita ade harapan untuk menebus kesilapan.

Gua tgok bola kt tempat kerja dengan vietnam punya pekerja. Memg panas aje. haha~ tp kecewa r kita bersorak gempita di waktu magrib di hari senja. Bila masuk waktu magrib ramai buat derk je. Mungkin diorng perioD waktu senja. Bila tetiba chanel beralih ke tv1,semua tunduk je.hehe~ malu je rase. tp ramai menyumpah dalam hati je.hehe~

Tapi kerajaan pun bagi r kejap siaran iklan , boleh ler yang hati kelam-kelam pergi sembahyang,time lagu kebangsaan semua buat jantan,berdiri diselangi nyanyian,bila azan berkumandang,buat-buat tak perasan,bagusler ade yang diam.

InsyaALLAH, pemain Vietnam yang menjaringkan gol untuk Malaysia akan dikurniakan pangkat datuk kerana menolong Malaysia menamatkan kemarau emas 20tahn.hehe~ Jika dikurniakan datuk,akan ramai yang membantu pasukan bola sepak kita.

Pape pun,selamat menyambuat Maal Hijrah. Berhijrah lar dari yang baik kepada yang lebih baik

5 ulasan:

  1. Assalamualaikum. Dengan hormatnya saya menjemput saudara bertandang ke blog saya dan blog isteri saya http://www.teacherrahila.blogspot.com kerana di sana mungkin ada mutiara yang saudara cari selama ini. Sekian, terima kasih.

    BalasPadam
  2. betul gak tu ek... hehe nasib kau x tgok. hahhaa

    BalasPadam
  3. player msia sempat ke semayang?huhu

    BalasPadam
  4. mamma mia: gua tgok je.haha~ bola 2

    ejai: diorg musafir r. pminat yang x tahu sembhyang x.haha. memg dugaan r. nk pilih bola ke maal hijrh.hehe

    BalasPadam