I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, Disember 3

prison break

Orang atasan selalu memesan" kerja betul kt ini kossan, jangan mengular sampai gua kesan,kalu x pandai-pandai lar lu angkat itu alasan"
Bukan mudah dapat kerja tetapi tidak sukar untuk dibuang kerja. Kerjalar kamu seperti mana kamu tidak mahu dikerjakan.haha~ Banyak halangan yang ditempuhi, tapi berkat itu yang akan kamu perolehi. Setaip hari meredah hujan tetapi itulah halangan,kalu putus harapan,memang kena lempang lar jawapan.nasib baik ada yang sayang, selalu je bagi dorongan,Jd selalu lar ingat keluarga yang tersayang,kerana itulah penawar mengharungi halangan.hehe~
Hari ini aku dapat ramai kenalan, diorang tau plak aku orang terangganu darul iman,mungkin bunyi G kot kat belakang, yang taiknya diorng, Penyu dijadikan nama samaran. nama sama ngan aku je dah 3 orang, macm ler x leh bagi nama samaran yang x macm haram.haha~
Tp yang buat aku hepi, arsenal kalah lagi.2 x pe lagi,yang sedpnya blakburn yang ayam pun leh meng ngan chelsi.nama je gergasi,beli je lar MESSI.ko** macm sopi.sori~


p/s: jagn dajalkan org sebelum org jadi dajal

Tiada ulasan:

Catat Ulasan