I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, Disember 20

Zombie Kg Pisang 2

ManU Ngan LiverFooL sama-sama.
Sama-sama kalah bersama.
Tapi aku boleh je terima.
haha~

Asyik di drop je. kerana meraka, reputasi aku jelas tercalar, tapi aku tetap sabar, kerana aku seorang penyabar. bukan seperti SAPAR. Siapa SAPAR?

Untuk menghilangkan kebengangan akibat dikalahkah, tontonlah aku ZOMBIELAND, cter seram yang memg gampang, x macm poster yang terpampang, nampak macm seram, tapi..

Tontonlah ZOMBIELAND terutama yang putus cinta,yang kena buang kerja,yang pasukan mereka kalah juga.haha~


P/s: Zombie kampung Pisang Ala Hollywood

8 ulasan:

  1. ganas tpi lawak.
    haha.
    memg terbaik r.

    BalasPadam
  2. sabar itu separuh daripada iman :)

    BalasPadam
  3. cik epal>> memg sabar pun. gua sokong Malaysia sekarang.hehe~

    BalasPadam
  4. best ke cter ny?arytew nk tgok tp x jdi lak..frust2..

    BalasPadam
  5. best best.
    penuh kesengalan.haha~
    tp memg terbaik r lawak dia.

    BalasPadam
  6. best ke?
    ke sengal mcm zombie kg pisang jgk?

    BalasPadam
  7. best ye.
    lain dari yang lain.
    macm cter residen evil.
    tp lawak.
    haha~
    gaya dia bunuh zombie memg terbaik r.

    BalasPadam