I made this widget at MyFlashFetish.com.

Isnin, Disember 7

No title

Dari Kapar ke Shah Alam,pah tu dari Shah Alam ke Bangi,Dari Bangi ke Putrajaya,dari Putrajaya ke Bukit Jalil,dari bukit Jalil ke Maple,dari maple ke Shah Alam.haha~ Agak adventure r hujung minggu aku,tapi x kisah r sebab dapat jumpa kawan-kawan dan inspirasiku. dpat tengok bola terutama MANU,nanti memg cmni lar kehidupanku,ada je tempat yang perlu di tuju.huhu~

Yang paling hebat,1st time p Jom heboh tu.Jom heboh 2 aku kata maksiat je dulu.tapi aku pergi pun nak beli stok makanan baru.lagi satu sebab inspirasiku. kalu aku x pergi memg kena baling batu lar aku haha.pergh.shoping bukan membeli baju baru. beli stok makanan untuk seminggu.x de ler asyik rebus batu je aku.pahni ari-ari r mkan keloggs, munchy dan maggi cap baru.

Minggu ni agak sama r aktivitiku.cuma ade 3 hari untuk bercumbu.huhu~ Lambatnya sabtu, malas betul p kerja sambil wat muka kematu=(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan