I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, Disember 31

Countdown~

Ku terjaga daripada tidor. Bermimpi ku berada di tahun 2012.Mungkin terbawa-bawa kerana sebelum tidor tertonton 2012. Citer yang terlalu bosan sampai ku tertidor kebasahan. esok dah menjejak 2010.Walaupun tidak pernah berazam, tetapi aku punya harapan. Harapan untuk menjamin masa depan untuk orang orang yang tersayang dan kawan-kawan.

1) Kasih Sayang
Ku berharap terus disayang dan aku juga akan melebarkan kasih sayang.terutama pada keluargaku dan juga bakal keluargaku.huhu~ Dan berjanji berpegang dengan kesetian serta tidak menambah cawangan=)
Saya sayang Mak saya~

2) Pengibadatan
Aku cuba mengurangkan kandungan dosa-dosaku terhadap tuhan dan kawan-kawan. Dosa-dosa kecil apatah lagi yang besar. Ku berharap kawan disekelilingku membantuku dengan tidak mendownload citer-citer yang kurang sopan. haha~ Mengurangkan menonton citer yang bukan-bukan.

3) Kawan-Kawan
Sowy kalu banyak kesilapan dengan segala kelicikan. TAhun depan kita masih lagi berkawan.
Sopie-> TAhun depan kurangkan tangisan, Hiasi dengan kegembiraan.
Umum-> yang masih belajar, siapkan tesis dengan kegigihan, jangan sambung lagi pengajian.

4) Kewangan
Bersyukur dengan apa yang ada tetapi cuba menambah pendapatan melalui nuffnang. kawan-kawan, tolonglar tekan.haha~

5) Pekerjaan
Harap-harap kilang itu tiada banyak masalah. Jadi kerjaku kuranglah. Semoga cuti am bukan jatuh pada weekend.

6) Pengangkutan
Nak balik terengganu naik kapal terbang, x de lar lagi sakit pinggang. x de r Orang tu banyak rungutan. 'Bang, sakit pinggang r, nanti kita naik flight ye sayng'

7) keDunia
Berputar seperti kebiasaan

8) Perkahwinan
Bukan dalam perancangan tahun depan~

9) Keberatan
Cuba mengupload lemak-lemak dan muscle di badan. tidaklah nampk kekurusan. baru napok katang

Jumpa lagi tahun depan~


Selasa, Disember 29

Review 2009

Tahun baru bagiku telah berlalu, kerana aku menyambut hanya satu tahun baru, tapi cuti tahun baru aku ambil tanpa segan silu.huhu~ Aku sebenarnya tiada azam baru kerana azam yang lalu berlalu begitu saje bagiku. Tapi ade lar perkara aku tak berazam menjadi kenyataan. bila berazam, memg haram, bila tak berazam, itulah jadi kenyataan.

Januari 2009: Lupa apa yang berlaku ( Cubaan mengorat Wanita)
Februari 2009: Juga lupa ( Cubaan mengorat Wanita)
March 2009: Jupa lupa lupa ( Cubaan mengorat Wanita)
April 2009: Berjaya mengAPRIL FOOL kawanku. (Cubaan hampir berjaya)
Mei 2009: Hari pekerja yang paling berjaya dalam hidupku
Jun 2009: Menganggur rasanya
Julai 2009: Menganggur juga rasanya
Ogos 2009: berjaya menamatkan pengajianku dengan PNGK yang Cemerlang dari kawanku serta bertemu baby yang ku sayang tapi accident plak
September 2009: Raya di katil empuk stelah berjaya puasa sebulan ( Hpku jatuh ke lurah kehinaan)
Oktober 2009: menganggur
November 2009: Berehat sebulan
Disember 2009: Lawatan sambil belajar ke Perak ( mengkaji sejarah Kuala kangsar)

Isnin, Disember 28

Senyum sokmO=)

Suatu perkara yang tidak diingini terjadi juga akhirnya. Di satu hari yang panas, di kedai makan,ku ternampak kelibat seorang yang pernah ku lihat tetapi bukan aku punya kerabat. Aku cuba kembali ke zaman lampau ku untuk mengenang wajah yang pernah terlibat dalam hidupku. Tetiba ku teringat seseorang, ku memberanikan diri membuang kemaluan dan bersedia untuk memanjangkan lagi kemaluan

Aku: mung ke keri,pe rajin kelih kakah nie.
Keri: ye r. aku r nie. ko ke *****?

Aku terkejut kerana perkataan KO digunakan.

Aku: sek kL boh lening, jahat angat sek die.
Keri: nok wat gane, kite duk kL kan. ko duk mana skrg?

..........................................................................

Aku: ejah jupe mula r boh, ade keje plok eh
Keri: bereh sek kite. Contact r aku.

Dalam hatiku, kawanku telah berubah namun kemaluanku selamat

P/s: bangga lar dari mana pung asal mung. bereh sek kite.senyum sokmo

Tapi berjayakah aku mendindingkan diriku dari bercakap macam inspirasiku. Awok mahu mengholoh. Aku tidak mengerti dari segi percakapan. tetapi melihat kelakuan. Aku tunduk memahami. Deme mengholoh sampai lupa tenggek ayor. mengholoh plak smbil nyongoh

Nota kaki: Keri adalah sahabat hambe zaman koloh rendoh dulu

Isnin, Disember 21

Biar lOw dahulu


Aku sebijik bateri henset. sebijik ke?

Aku tidak tahu dilahirkan di mana. tidak berbapa dan beribu. Tapi bertuan. Tuan ku hensem. keranaku tuanku dapat mencari inspirasinya.Tp tuanku kejam. menodai aku sehingga ku kembung. Dia menjolokku tetapi meninggalkan ku dengan begitu lama. Sampai tertera perkataan bateri fuLL berkali-kali.

Selepas selalu dinodai, aku menjadi lemah. tidah berdaya lagi untuk bertahan lama. Sekali dijolok hanya dapat bertahan 3jam je. kemudian pitam. SEmenjak 2menjak, ku menjadi semakin celaru. sekejap kuat, sekejap lemah, trus pitam, sedar kembali, penuh plak.

Kelmarin, dia trus padam, aku sebijik bateri baru.haha~ dia tidak dapat bertahan lagi. kembung perutnya sudah terburai, kerana mahu mencari inspirasi, aku dibeli untuk melayan nafsu tuanku. baru sekali aku dinodai tapi dapat bertahan begitu lama satakat ini. tuanku berjanji akan menjolokku apabila aku benar benar lemah sahaja.

Aku lemah sekarang ni. Trus dijolok.

p/s: Bila terpampang ini, baru jolok

Ahad, Disember 20

Zombie Kg Pisang 2

ManU Ngan LiverFooL sama-sama.
Sama-sama kalah bersama.
Tapi aku boleh je terima.
haha~

Asyik di drop je. kerana meraka, reputasi aku jelas tercalar, tapi aku tetap sabar, kerana aku seorang penyabar. bukan seperti SAPAR. Siapa SAPAR?

Untuk menghilangkan kebengangan akibat dikalahkah, tontonlah aku ZOMBIELAND, cter seram yang memg gampang, x macm poster yang terpampang, nampak macm seram, tapi..

Tontonlah ZOMBIELAND terutama yang putus cinta,yang kena buang kerja,yang pasukan mereka kalah juga.haha~


P/s: Zombie kampung Pisang Ala Hollywood

Jumaat, Disember 18

Kagum~

salam hijrah~

1st time jumaat kt masjid Shah Alam. selama ni x pernah jumaat kt Shah Alam.haha. Sejuk je punggung bila duk kt dalam. Tapi khutbah dia memg mendalam. 10minit start solat sampai ke salam. agak lama 2 nk memberi salam.hehe~

Pah jumaat, depan masjid tengok orang ramai tepi jalan. x kan awal tahun dah nk buat rusuhan, p dekat rupanya ade kemalangan, depan kereta langgar kereta depan. sorang melayu islam ngan sorang cina perempuan, tapi kecoh kecoh lak itu cina perempuan, dengar dengar kemalangan
sebab salah itu cina perempuan, tapi tgok lelaki islam senyum je memanjang.

cina tu bercakap cina sekejap, melayu sekejap, mencarut rasanya, minta lelaki islam bayar pampasan, lelaki ni x banyak alasan cuma bagi senyuman, dengan rilex dia kuar sapu tgan kesat hingusan,hulur lar duit berapa banyak tak perasan,tapi cam warna kehijauan,agak banyak ku rasakan. cina tu senyap tanda hilang kemaluan. laki islam tu bersalaman ngan orang di persekitaran lalu pergi membawa kenderaan.

kalu orang lain tu, memg kena tampar perempuan cina tu.haha. tapi tu mungkin pengajaran untuk semua golongan.

















p/s: tempat ni selamat,jangan bimbang

Khamis, Disember 17

Tv1 Vs Tv2

Sape tgok tv1 angkat tangan. Mesti x de kan. semua tgok Malaysia vs vietnaM.huhu~ Tahniah Malaysia sebab menang tp ada yang kecundang dalam kegembiraan. Mesti yang ramai terlepas sembahyang x pun kelewatan. Haish~ Awal tahun pun dah x de harapan. InsyaALLAH kita ade harapan untuk menebus kesilapan.

Gua tgok bola kt tempat kerja dengan vietnam punya pekerja. Memg panas aje. haha~ tp kecewa r kita bersorak gempita di waktu magrib di hari senja. Bila masuk waktu magrib ramai buat derk je. Mungkin diorng perioD waktu senja. Bila tetiba chanel beralih ke tv1,semua tunduk je.hehe~ malu je rase. tp ramai menyumpah dalam hati je.hehe~

Tapi kerajaan pun bagi r kejap siaran iklan , boleh ler yang hati kelam-kelam pergi sembahyang,time lagu kebangsaan semua buat jantan,berdiri diselangi nyanyian,bila azan berkumandang,buat-buat tak perasan,bagusler ade yang diam.

InsyaALLAH, pemain Vietnam yang menjaringkan gol untuk Malaysia akan dikurniakan pangkat datuk kerana menolong Malaysia menamatkan kemarau emas 20tahn.hehe~ Jika dikurniakan datuk,akan ramai yang membantu pasukan bola sepak kita.

Pape pun,selamat menyambuat Maal Hijrah. Berhijrah lar dari yang baik kepada yang lebih baik

Selasa, Disember 15

Menjunjung titah tuanku

Miggu lepas dalam masa 3 hari byak aktviti dapat dilakukan, menjungjung kasih tuanku sultan,untung hari jadi tuanku jatuh pada jumaatkan,tahun depan harap2x hari jadi tuanku pun sama juga lar kan.huhu~

1st time main futsal tiada gol dijaringkan, malu aku kerana star tidak menjadi kenyataan,tp biarkan. ckuplar sekadar membantu kawan-kawan gembira dengan kejayaan,kalu x nanti ade je sorg 2 air mata berlinangan, meratap masa depan yang malap keseorngan.haha~ sofi bertahan, buktikan anda jantan. Tp kerana futsal aku ditinggalkan. x pe r. memg nasib badan.baik ditinggalkan dari kena lempang, sudah byak parut dibadan disebabkan kesan gigitan.

Tapi paling best sempat lagi pergi berjimba, dengan kwan-kawan kita bergembira. tp palIng cun ade 'AWEK' juga kt sana sama-sama berjimba, hot mereka memang hangat diperkata,kalah maria ozawa rasanya. siapa maria Ozawa? lalala~ Tp best r dapat makan ayam percuma, dah semggu ayam x dapat dirasa.Tengok 'AWEK' hilang penat seminggu berkerja, tp di situ lar kawanku amiran bukan nama sebenar kehilangan teruna. dicabul oleh 'MEREKA'

Tp paling miracle, malaysia meng lawan Thailen,Thailen mcm LiverfOOL ler,Loser.haha~ ManU pun same, Jangan duk ketawe je.


p/s: jangan datng cni. macm panjat batu cave je.Sopi x pe ler

Sabtu, Disember 12

Fantasi

Glory glory cm nk kalah je. X kan nk bagi park ji sung jadi defend je. Tapi paling best, penentuan tempat ke 5 dan 6. Arsengal vs Liverfool.haha. Tapi hujung minggu ade ler xtiviti skit. X r duk keje je.3 tahun dapat jd jurutera. macm SOFIE kapel je. kejap je.hehe~
Tapi semalam main futsal cam haram. x bubuh score. Dapt penat je.x nk main dah. banyak susahkan orang je. Duit habis gitu je.


p/s: team terbaik

Isnin, Disember 7

No title

Dari Kapar ke Shah Alam,pah tu dari Shah Alam ke Bangi,Dari Bangi ke Putrajaya,dari Putrajaya ke Bukit Jalil,dari bukit Jalil ke Maple,dari maple ke Shah Alam.haha~ Agak adventure r hujung minggu aku,tapi x kisah r sebab dapat jumpa kawan-kawan dan inspirasiku. dpat tengok bola terutama MANU,nanti memg cmni lar kehidupanku,ada je tempat yang perlu di tuju.huhu~

Yang paling hebat,1st time p Jom heboh tu.Jom heboh 2 aku kata maksiat je dulu.tapi aku pergi pun nak beli stok makanan baru.lagi satu sebab inspirasiku. kalu aku x pergi memg kena baling batu lar aku haha.pergh.shoping bukan membeli baju baru. beli stok makanan untuk seminggu.x de ler asyik rebus batu je aku.pahni ari-ari r mkan keloggs, munchy dan maggi cap baru.

Minggu ni agak sama r aktivitiku.cuma ade 3 hari untuk bercumbu.huhu~ Lambatnya sabtu, malas betul p kerja sambil wat muka kematu=(

Jumaat, Disember 4

Serius kejap~

Sekarang politik di Malaysia semakin goyah, mahu tahu siapa benar memg susah,tidak mengira siapa semuanya difitnah,negara kite semakin goyah,sekarang orang bergosip dah mengalahkan joyah,jangan disebabkan fitnah,kita semua berpecah.kadang-kadang bacalah harakah,bukan je baca kosmo dan majalah,jangan kita lari dari fitrah,jangan terlambat baru nak rasa bersalah.
Tapi aku kecewa apabila Tok guru Nik Aziz dihina,tok guru begitu bersederhana,dikatakan tidak lagi berguna, kerana politik yang baik menjadi hina,sabarlar Tok guru,itulah dunia,kami sentiasa mendoakan tok guru sejahtera di dunia,mahupun di alam sana.berwaspada lar kita di alam yang fana dan alpa,bangunkan islam bersama-sama.


p/s: ahli politik terbaik di Malaysia

Khamis, Disember 3

prison break

Orang atasan selalu memesan" kerja betul kt ini kossan, jangan mengular sampai gua kesan,kalu x pandai-pandai lar lu angkat itu alasan"
Bukan mudah dapat kerja tetapi tidak sukar untuk dibuang kerja. Kerjalar kamu seperti mana kamu tidak mahu dikerjakan.haha~ Banyak halangan yang ditempuhi, tapi berkat itu yang akan kamu perolehi. Setaip hari meredah hujan tetapi itulah halangan,kalu putus harapan,memang kena lempang lar jawapan.nasib baik ada yang sayang, selalu je bagi dorongan,Jd selalu lar ingat keluarga yang tersayang,kerana itulah penawar mengharungi halangan.hehe~
Hari ini aku dapat ramai kenalan, diorang tau plak aku orang terangganu darul iman,mungkin bunyi G kot kat belakang, yang taiknya diorng, Penyu dijadikan nama samaran. nama sama ngan aku je dah 3 orang, macm ler x leh bagi nama samaran yang x macm haram.haha~
Tp yang buat aku hepi, arsenal kalah lagi.2 x pe lagi,yang sedpnya blakburn yang ayam pun leh meng ngan chelsi.nama je gergasi,beli je lar MESSI.ko** macm sopi.sori~

video
p/s: jagn dajalkan org sebelum org jadi dajal

Rabu, Disember 2

Hidup itu life~

Baruku tahu faedah berkerja. Pagi-Pagi bangun kna basuh muka.kalu tak, tertidor balik lar jawabnya.huhu~ Dah 2 hari tak tgok berita. Hidup cam biasa saja, cuma ade terasa sket nk jadi gila. Tp x kisah lar. 2 lar rezeki jawabnya. X kan nak merempat je kerja. payid pun x lama lagi jadi jurutra.

1st time in my life kna ckap omputih setiap masa.haha~ nak bercakap pun kena amik masa. fikir nak cakap apa. Tengan makan pun org duk tanya. Nak wat cmne. Dah cam duk kt luar negara jer rasa. kalu amik MUET sakali lagi, band 6 lar jawabnya.

Berita pasal bola pun dah x tentu hala. Bru sekarg tahu KAXX menang pemain terbaik eropah bukan terbaik lagi dunia. tapi 2 tggu masa je. Org duk citer pasal bola, aku tak tahu apa. dulu aku dah macm pemberita. Org x sepak lagi bola, aku dah kuarkan keputusannya.

Tapi paling best, main hujan setiap masa~

p/s: x de gambar x de video x ckup masa.

Isnin, November 30

Alam baru~

Bulan baru tiba dengan harapan yang membara, bukan seperti bulan yang sedia ada. Bulan untuk menempuh alam berkelurga.haha~ Bulan akan tiba untuk memenuhi cita-cita dan harapan yang tercinta. Drogba plak score dengan tiba-tiba. agak celaka. Tengah tulis blog sambil bola di mata.

aku percaya rezeki semua orang ada. Tidak mengira bangsa cuma cepat atau lambat ianya tiba. lagi celaka. gol lagi yang tiba. Tapi org sendiri plak yang score rupanya. Kepada semua, percaya dan yakin lar dengan Yang Maha Esa. Rezeki semua telah Dia aturkan semuanya. Hanya tggu kita untuk mengusahakannya. Jangan duk mencarut je bila masalah yang melanda sebab Dia tahu akan kebaikan setiap perkara.

kepada Rashit Dan Sofi yang setia. Semoga berjaya di penghujungnya. Harapan semakin tipis nampaknya. Dimalukan lagi oleh jiran tertangga.haha~

video
p/s: Sape nk jadi angkasawan negara yang ke 2?

Sabtu, November 28

Nur kasih Vs FootBall Mania~

Selepas ramai yang menangis semalam,Bukan menangis akan lembu yang terkorban,tetapi menangis melihat adam hassan ( Hafizul Hsan Baseri) yang tidak terkorban dibunuh oleh taliban.taliban ke? Tapi Adakah lagi ramai yang akan menangis melihat pasukan kesayangan masing-masing terkorban di medan perjuangan.haha~ Adakah kerusi di kedai makan yang menjadi korban akan amukan oleh mereka yang tidak boleh menerima kekalahan? k ite tunggu dan saksikan

Dapatkah febregas menggantikan Adam hassan sebagai ikon pujaan? kenapa perempuan minat sangt r ngan adam hassan?ish2x. Ku berdoa KAXX dan RULSHIT tidak menangis keseorang an ini malam ini kerana kamu tidak berkeseorngan.haha~ Benitez dan Kunjaja akan menemani kalian.

Jangan Biarkan sopi Rashit menangis lagi malam ini kerana semalam dia sudah menangis=)
Yang dinantikan:
Arsengal Vs Chelsial 29 Nov 09 11.55 malam
Barcelon Vs Madrid 30 Nov 09 01.55 pagi




p/s: Jangan pandang kekacakan kerana akan membawa kebinasaan

Jumaat, November 27

Peranan Lembu

Hari ni lembu telah banyak dikorbankan. itulah pengorbanan. Pertama kali beraya jauh dari kampung halaman tpi tetp meriah sakan. terima kasih rakan rakan. teman p makan daging yang dikorbankan. Time macm ni lar dapat banyak jemputan. rezeki katakan.hehe~

Sewaktu makan daging korban. teringat akan teman. Selalu teman si polan p makan. satu hari di kedai si polan, dia order lar susu lembu sebab mengidam dia katakan. Dia habiskan dengan sekali togokkan. aku kehairanan. Sedap sangat ke itu minuman? teman ku tersenyum kepuasan.

Keesokkan, aku buat buat lar mengidam. p lar order susu lembu nak try lar katakan. sekali try, macam haram.haha~ Tapi ada r terasa tulang ku semakin bertambah kekuatan. pah ni, dah serik nak mengidam.

video

p/s: kuatkan tulang-tulang anda~

Khamis, November 26

KesepiaN

Semakin menjelang hari raya. Semakin berkumandang bunyi lembu ketakutan.Walaupun disusuli dengan tangisan.Tapi masih tidak dapat menghilangkan kesepian. Bermacam permainan telah dimainkan. Tapi kesepian masih berada di fikiran. Yang tersayang tidak berhampiran tapi bukan bermaksud terjadi perpisahan.lalala~

ku keseorangan tanpa teman yang semua pulang ke kampung halaman. Semua halaman menjadi tatapan. Kegagalan Liverfool menjadi sedikit hiburan. Dengan Aquailani yang menjadi pemain gantian, tidak sempat si polan peluhkan badan. cukup kesian.

Genap sebulan ku nantikan untuk mendapatkan kata laluan sebagai kebenaran membaca satu halaman yang menjadi kegilaan. di sini kunyatakan itu halaman (http://soffirashid.blogspot.com/)halaman ini adalah bakal menjadi kesinambungan drama NURKASIH yang menjadi kegilaan. halaman ini penuh tangisan, senyuman,kejayaan dan kegagalan. Menghilangkan kesepian dengan membaca halaman itu menjadi satu harapan.

Dengan kesempatan. selamat menyambut hari raya aidil adha.maaf zahir dan batin~

video
p/s: Berhati hati di jalanan

Rabu, November 25

Bengong!~


haha~
Bayangkan nie anak@adik kita.
Memg akan asyik kena dera.
tapi dia hanya mendengar kata.
salahkah dia?
haha~



p/s: Nanti jangan bagi anak-anak minum susu dada lembu

BucuK~

Semua orang benci akan kebusukan.
Tapi aku suka akannya.
Bucuk itu kesenian.
lalala~
Walaubagaimanapun, busuk dalaman adalah lebih tragis dari luaran.
kerana ia sukar dicuci akan itu kotoran.
Manusia sanggup melakukan segala kelicikan disebabkan kebusukan.
timbul satu persoalan.
Dapatkah semburan wangian itu dapat menghilangkan segala kebusukan?
Senang benar Perempuan menghilangkan kebusukan tanpa mandian.

Ilmu tarikat memperkatakan bahawa Allah mengurniakan kita apa yang kita fikirkan.
Kalu kita fikirkan sesuatu yang positif, maka positiflah kita dapatkan.
Jadi cucikanlah kebusukan dengan kewangian.
Kerana kebusukan tidak dapat dicucikan dengan tangisan kerana ditinggalkan.

video
p/s: pakai wangian untuk kebahagian

Selasa, November 24

Sanggup Ape Saje?

" Berkorban apa saja.harta ataupun nyawa.itulah kasih mesra.Sejati dan mulia." Baru sudah tengok citer P.Ramlee punya.
Tapi ada ke Orang cam tu setia. Mungkin ada tapi tak semua. Ketika bercinta sanggup lakukan semua perkara. Bila kecewa macm kiamat je dunia. nak tengok muka orang pun dah tak bermaya. bukan tuju kat sesiapa. cuma kat sorang saja. dulu dia petang petang saja dia ada. sekarang kt bilik berduka lara.haha~

Dunia sementara je.
Sementara ade kita enjoy je.
petng petang main bole ler.
X kan sehari duk wat blog jer.
come on lar brother.
Ke takut asyik kena drop je.
hehe~

Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup menyayanginya. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak lagi mencintainya, jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

video
p/s: Jangan Cari Bf Yang Suka Mc`D

Isnin, November 23

Tinggal Kenangan

Hidup bermula dengan harapan.
walaupaun derita yang melanda di pertengahan.
tidak bermakna di penghujung tiada kebahagian.
Setiap Yang berlaku ade pengajaran.
air mata yang mengalir itu bukan bermakna kelemahan.
Tapi Air mata harapan.
lelaki Yang menangis bukan tanda kedayusann.
tapi tanda keikhlasan.
Semoga Berjumpa dengan sinar kebahagian.
Khas buat Sopi.
Pulang lar ke sri langka dengan kejayaan.
::dah lar duk bilik menangis je.kuar bergembira ngan kawan kawan::

video
Lagu Untukmu

Ahad, November 22

Sekejap Sahaja Di Atas

Sekejap sahajap di atas.
Yang Lain berjaya kembali ke atas.
hidup ini umpama roda.
sekejap di atas.
sekejap di bawah.
yang paling penting adalah di penghujungnya.
Syaitan Merah berjaya menembak meriam.
yang penting.
menghayati keseronokan.
Tidak memihak sesiapa.
Tp jangan menipu sesiapa.
seperti Henry dan yang lain.


video
menarik.Tp lebih Menarik hasil daripada Zizou

honra de honra diabo vermelho vocĂȘ grande

Berdua Lebih Baik

Setiap hari hari hujan.
keseorangan membuat kita boleh jadi giler.
Mahu main bola x boleh.
tapi nasib ade henset.
trime kasih alxender grahaam bell..hihi.
tp x de kredit lak.
tp leh YM.
walau apapun kisah silam.
x kira berlalu ngan siapa.
yang penting adalah masa depan.
3tahun yang akan datang.
Menempuh masa depan dengan berdua.
berdua lebih baik.
semoga menjadi wartawan yang berjaya.
lalala~
video

Sabtu, November 21

Fantasi Atau Realiti

Percintaan di alam realiti bukan seperti cerita cerita fantasy.
di fantasi penuh dengan serasi, ciuman penuh romantis, segala halangan dapat ditempuhi.
walabagaimanapun, di realiti, kita perlu lebih realistik.
perlu lebih bersabar dan memahami.

Kepada Sopie.
Selamat berbhagia..
begitu juga dengan semua..
Jangan biarkan kekasih tersayang anda bermain hujan di waktu hujan.
nanti demam=)

video

Jumaat, November 20

Fun THeory

Tangga yang kreatif..bila mahu ade di malaysia?
x yah p kelas muzik pun..
main piano guna kaki..
hahaha..

video