I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, November 24

Sanggup Ape Saje?

" Berkorban apa saja.harta ataupun nyawa.itulah kasih mesra.Sejati dan mulia." Baru sudah tengok citer P.Ramlee punya.
Tapi ada ke Orang cam tu setia. Mungkin ada tapi tak semua. Ketika bercinta sanggup lakukan semua perkara. Bila kecewa macm kiamat je dunia. nak tengok muka orang pun dah tak bermaya. bukan tuju kat sesiapa. cuma kat sorang saja. dulu dia petang petang saja dia ada. sekarang kt bilik berduka lara.haha~

Dunia sementara je.
Sementara ade kita enjoy je.
petng petang main bole ler.
X kan sehari duk wat blog jer.
come on lar brother.
Ke takut asyik kena drop je.
hehe~

Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup menyayanginya. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak lagi mencintainya, jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

video
p/s: Jangan Cari Bf Yang Suka Mc`D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan