I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, Januari 31

Hari Membaca~

Hari ini, gilaku datang, semangat membaca datng dengan tibe-tibe, seperti dirasuk puaka aku dibuatnya.haha~ Bleach episode 390 menjadi mangsa pertama. ichigo yang macho.haha~

Kemudian aku terbaca satu artikel yang menceritakan kisah Yahudi dan sekutunya. Sejarah pembentukkan Amerika, wujudnya amerika kerana Yahudi. Bangsa amerika asalnya merupakan banduan dari Britain yang dipindahkan ke benua amerika itu. Kemudian bangsa yahudi telah membiayai kos pembentukkan bagi sesebuah negara kepada golongan tersebut. Kemudian, di atas bantuan yahudi, wujudlah Amerika. Saampai sekarang, sesiapa yang mahu menjadi Presiden Amerika, perlulah mendapat lobi daripada pembesar yahudi termasuk Barack Obama, dan disebabkan itu dasar Amerika melindungi israel tidak akan berubah.

Kenapa britain juga bersekongkol dengan Yahudi? Pada perang dunia ke-2, Ratu britain telah Meminjam wang daripada kaum yahudi untuk membiayai kos ketenteraan Britain dengan faedah yang tinggi. Sebagai syratnya, britain tidak boleh membayar sepenunya hutang tersebut, maksimun pembayaran adalah 90%. Oleh itu, hutang Britain x kan pernah habis sampai kiamat.

Begitu sinopsis nya, tapi aku suka buku yang banyak gambar daripada ayatnya, tapi bukan PLAYBOY ye.lalala.Walaupun begitu, kebnyakkan gadis-gadis diorang sungguh cntik.oh Dunia.haha~

Selamat membaca, amalan mulia=)


p/s: bila ek rancangan miss world? dulu ade je, sekarang kurang plak

2 ulasan:

  1. bukan dah lepas ker?
    oo bukan hee

    BalasPadam
  2. haaa. miss world selalu hujung tahun.
    miss universe pulak pertengahan tahun.
    tapi ko takyah la tengok.
    wat berdosa kat kau jek kan?
    eh weh, silalah baca entry aku yg terbaru.
    ada link kat situ.
    just bagi info tambahan kat ko.
    mmg shit habis ah website tuh.
    anyway, utk pengetahuan ko, org paling sikit adalah yahudi tapi diorang berkuasa sebab dorang la paling ramai bijak pandai kat dunia neh. albert einstein yahudi. siapa lagi?? peh banyak deyh. tak terkira. nama2 besar dlm bidang saintis majoriti is yahudi tau....

    BalasPadam