I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, Februari 16

haha~

Salam Kerinduan.
haha~

Berdebu sudah page ku ini. Sibuk dengan kelembapan internet sedikit sebanyak mematahkan nafsuku untuk merapu.huhu~ Sudah Lebih sebulan tidak menjenguh.hehe~

Pertama kali aku terdetik mahu menyertai bisnes lar katakan. Sunrise Guava bisnes namanya. Bayar RM152 sahaja dapat RM 19ooo. Macam tak logik tapi itu ler pasal. Aku kan mata duitan.haha~ Semua kawan- kawan sudah menyertai, melalui akaun mereka, agak kaya ler diorang, kalu datang seru, melabur jugak lar aku jawabnya.

4 hari cuti, malasnya semakin menjadi-jadi, esok lagi lar perit nak bangun pagi.huhu~ nasib bos ku masih lagi bercuti. Harap- harap bosku bawa kuih yang tidak dicemari unsur-unsur babi.haha~

Pagi nie, MANU VS AC MIlan. Glory-Glory Milan=)

Pape pun. Gong Xi Fa Chai

Shrek ke rooney yang akan main malam ini?

3 ulasan:

  1. shrek main bola ker hee..
    eh rroney dah tukar nama eh hee..
    eh konpius larr hee..

    BalasPadam
  2. hoho.
    rooney ngan shrek org yang sama.
    haha~

    BalasPadam